קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות15
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

במיה מטוגנת

במיה מטוגנת
המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו שמן, פלפל קאיין, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: במיה מטוגנת ללא גלוטן (כן, אני מטוגן זה!), עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו במיה מטוגנת.

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה, כבדה תחתית או תנור הולנדי ל 350 מעלות F. (ייתכן שלא תצטרך להשתמש הרבה שמן זה; לא למלא את המחבת יותר מחצי הדרך את הצדדים עם שמן.)
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
2
בקערה בינונית, לשלב קמח תירס, קמח, תיבול הבית, ופלפל קאיין. לטבול במיה בחמאה ולאחר מכן לדלות בתערובת קמח תירס כדי מעיל היטב. בזהירות להוסיף במיה לשמן החם ומבשלים עד חום זהוב. (ייתכן שיהיה צורך לטגן את הבמיה בקבוצות.)
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חלב-חמאהחלב-חמאה
תיבולתיבול
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
במיהבמיה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הסר מן השמן, לנקז על מגבות נייר, ולאחר מכן לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
1 כוס מלח
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
5
1/4 כוס פלפל שחור
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
6
1/4 אבקת שום כוס
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
7
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.