קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות32
ציון בריאות3
מגזין

בצל אדום ולחם שטוח Gorgonzola

בצל אדום ולחם שטוח Gorgonzola
בצל אדום ולחם שטוח Gorgonzola עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 78 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 32 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך עלי רוזמרין, חומץ בלסמי, פתיתי צ'ילה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: פרושוטו, תאריך & קראמל בצל פיצה Flatbread עם גבינת Gorgonzola, איור חם, תפוח וגורגונזולה מתכון לחם שטוח, ו אגס וגורגונזולה בלחם שטוח עם תינוק ארוגולן ופרמזן מגולח.

הוראות

1
בקערה גדולה, להמיס שמרים ב 1 כוס מים חמים (כ 100).
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לשבת עד קצף, על 5 דקות. מערבבים בקערות, 2 כפות. שמן, ו-1 כפית. מלח. (הבצק יהיה נוקשה.) לכסות קערה עם פלסטיק לעטוף ולתת לשבת במקום חם לעלות עד 1 1/2 פעמים הנפח המקורי שלה, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, בצל חצי אורך, לקלף, וחתיכה דקה. בקערה, לשלב בצל ורוזמרין עם הנותרים 2 כפות. שמן, חומץ, נשאר 1 כפית. מלח, ופתיתי צ ' ילה. כיסוי; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים תנור ל 45
5
מפזרים קלות 2 דפי אפייה עם סולת ומניחים בצד. הפוך בצק עלה החוצה על משטח מקומח. ללוש בצק רק עד שזה מרגיש חלק, על 10 פעמים. תתחלקו ל-32 כדורים. מניחים 16 כדורים בצד ומכסים בניילון נצמד; מגלגלים את האחרים דק ככל האפשר. שים 8 סיבובים על כל תבנית אפייה. מעל כל אחד עם כף scant 1. תערובת בצל ו 1 1/2 כפית. גבינה כחולה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים עד השחמה ולוהטת, כ -15 דקות. חזור עם כדורי בצק שנותרו, תערובת בצל, וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים חם או חם.
8
זיווג יין: Chateau Ste. מישל קולד קריק ויניארד ריזלינג 2006 (עמק קולומביה; 1 $
מרכיבים שתצטרך