קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז כוס חמאת בוטנים

בראוניז כוס חמאת בוטנים
אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לרפרטואר שלך, בראוניז כוס חמאת בוטנים עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 18. מנה אחת מכילה 265 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. אם יש לכם שמן צמחי, ביצה, כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 296 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: בראוניז כוס חמאת בוטנים, בראוניז כוס חמאת בוטנים, ו בראוניז כוס חמאת בוטנים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב תערובת בראוניז, שמן, ביצה ומים בקערה גדולה. מערבבים 50 משיכות בעזרת כף.
מרכיבים שתצטרך
תערובת בראוניתערובת בראוני
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים את הבלילה בתבנית קאפקייקס (עטיפות קאפקייקס מומלצות). ברגע שהכוסות מלאות 3/4 מהדרך, הניחו כוס חמאת בוטנים מיניאטורית לא עטופה באמצע, ואז אפו במשך 30-35 דקות תוך שמירה עליהן בזמן האפייה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
4
תן להם להתקרר ואז הם מוכנים לאכול!!

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "