קושימומחה
מוכן ב8 שעות
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

ברביקיו משך נאצ'וס חזיר

ברביקיו משך נאצ'וס חזיר
המתכון מנגל משך נאצ'וס חזיר יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בסביבה 8 שעות. מנה זו מכילה סביב 79 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 1334 קלוריות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. מתכון זה של רפובליקת מזון יש 8 אוהדים. אם יש לכם אבקת צ'ילי, בצל, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. נסו בישול איטי מנגל משך חזיר, נאצ'וס ברביקיו חזיר משך, ו נאצ'וס חזיר משך (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב ברביקיו
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
2
שלב את כל החומרים שלך בסיר קטן, ולהקציף אותם קצת כדי לקבל הכל משולב יחד.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
שים את הסיר על הכיריים על אש בינונית, ולחכות לרוטב להתחיל מבעבע, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
תן לזה לבעבע במשך כדקה( תוך ערבוב קצת), ולאחר מכן למשוך אותו מהחום ולהניח בצד, או לקרר אם עושים קדימה. חזיר משך מחממים את התנור ל 149°, ולאחר מכן לשלב את כל החומרים יבשים עבור לשפשף החזיר שלך, וודא שאתה מערבב את החומרים היטב, כך שהכל מופץ באופן שווה. עכשיו לשפשף את החזיר שלך. יש אפשרות שיהיה לך יותר לשפשף ממה שאתה צריך תלוי כמה גדול התחת החזיר שלך הוא, אבל זה יותר חדשות טובות מרעות. שים את התחת שלך שפשף (haha) בתבנית אפייה ויוצקים את הבירה. מכסים בנייר כסף וזורקים אותו לתנור. כל שעה לאחר השעות הראשונות אתה יכול להיכנס פנימה ולהוסיף אותו קצת (או יותר טוב, להשתמש מזרק טעם; לבדוק את זה Instagram הרפובליקה מזון רשמי). תלוי בתנור שלך ובגודל התחת שלך (חה!) זה ייקח 5-7 שעות. משוך אותו מהתנור ולתת לו להתקרר קצת לפני שאתה מתחיל למשוך אותו לגזרים עם האצבעות שלך והסרת כל חתיכות unsavory (כמו כל עצם או שומן).
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
Boston ButtBoston Butt
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מערבבים את החזיר משך עם מספיק רוטב (מחומם אם עשה קדימה) כדי מעיל לטעמך. נאצ 'וס מחממים את התנור ל-350, ולאחר מכן מסדרים שכבה עבה של שבבי טורטייה על גיליון עוגיות עטוף בנייר כסף, ומפיצים את הצ' יפס לכיסוי קרוב ל-100% גיליון עוגיות ככל האפשר. למעלה yournachosin סדר זה (או לא: הם נאצ ' וס, הם יהיו בסדר): גבינת עיזים חזיר שעועית בצל אדום שעועית גבינת פרזנו גבינת פרזנו
מרכיבים שתצטרך
פלפל פרזנופלפל פרזנו
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
גבינת עיזיםגבינת עיזים
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
חזיר משךחזיר משך
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
ברגע שהגבינה נמסה במלואה ורק מתחיל פריך אתה טוב ללכת 20-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
7
מגישים עם סלסה, שמנת חמוצה וגואקמולי אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1-2 כפות שמן זית כתית מעולהאו בקבוק הבירה האהובה עליךאו בקבוק הבירה האהובה עליך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (אני אוהב דמררה)סוכר חום (אני אוהב דמררה)1-2 כפות שמן זית כתית מעולהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואפרוס דק fresno או פלפלים חריפים המעטה אחריםפרוס דק fresno או פלפלים חריפים המעטה אחרים4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת עיזים מתפוררתגבינת עיזים מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4ריבס, קצוץ טרי או קפואג'ק מונטריי גרוסג'ק מונטריי גרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשפשוף חזיר שמורשפשוף חזיר שמור2קילוגרםכתף חזיר או תחתכתף חזיר או תחת4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום, פרוס או קצוץבצל אדום, פרוס או קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק חתוך דקבצל ירוק חתוך דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח כשר או יםמלח כשר או ים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1תיק גדול6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל מלאחרדל מלא