קושיבינוני
מוכן ב48 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ברווז עם זיתים שחורים וריזוטו זית שחור

ברווז עם זיתים שחורים וריזוטו זית שחור
ברווז עם זיתים שחורים וריזוטו זית שחור יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה 1119 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. לך לחנות ותביא גבינת מסקרפונה, יין, presunto, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 48 דקות. מתכונים דומים: חזה ברווז עם זיתים שחורים, ראש השנה סלט אפונה שחור עיניים עם זיתים שחורים, fetan ושום קלוי, ו עוף שחור וכחול-משלב גם זיתים שחורים וגם גבינה כחולה יחד עם חזה נטול עצמות.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקCarolino, Carnaroli, או אורז ArborioCarolino, Carnaroli, או אורז Arborio1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4חצאי חזה ברווז boneless moulard (כ 3 ק חצאי חזה ברווז boneless moulard (כ 3 ק " ג סך)2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה שטוחים טרייםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים2(יכול להיות או להרחיק)עלי רוזמרין טריים קצוציםעלי רוזמרין טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים5שיני שום, כתוששיני שום, כתוש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרן - קנהציר עוף או מרק דל נתרן - קנה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפורט tawny או מדיירה בינונית יבשהפורט tawny או מדיירה בינונית יבשה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים נרפאו בשמן, לפי הטעם, מגולענים, חצויים ושטופיםזיתים שחורים נרפאו בשמן, לפי הטעם, מגולענים, חצויים ושטופים3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טרי-רג'יאנו, בתוספת תלתלים לקישוטפרמזן מגורר טרי-רג'יאנו, בתוספת תלתלים לקישוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(על 3 פרוסות) עבה פרוס בייקון לוח, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/4 אינץ ' רחב(על 3 פרוסות) עבה פרוס בייקון לוח, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/4 אינץ ' רחב1קטןבצל צהוב, טחוןבצל צהוב, טחון11/8 אינץ ' פרוסה עבה presunto, בשר חזיר סראנו, או prosciutto, לחתוך לקוביות 1/8 אינץ1/8 אינץ ' פרוסה עבה presunto, בשר חזיר סראנו, או prosciutto, לחתוך לקוביות 1/8 אינץ

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.