קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות77
מגזין

ברוסקטה עם סלט שעועית לימה וחסילון לימון

ברוסקטה עם סלט שעועית לימה וחסילון לימון
המתכון ברוסקטה עם סלט שעועית לימה וחסילונים לימון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %69 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2704 קלוריות, 93 גרם חלבון ו 99 גרם של שומן כל אחד. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך מלח ופלפל, לחם שאור, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט שעועית לימה עם שרימפס ושקדים, עוף בגריל עם לימון ושום עם סלט שעועית לימה, ו סלט שעועית לימה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.