קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

ברוקולי גבינה וקיש חזיר

ברוקולי גבינה וקיש חזיר
המתכון ברוקולי גביני וקיש חזיר יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 14 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 223 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת שום, חזיר, פלפל וביצים. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 35%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קיש ללא קרום גביני עם ברוקולי ונקניק, קיש חזיר גבינה, ו קיש חזיר קל וגביני.

הוראות

1
מניחים חום חשיש בתוך 9 אינץ ' משומן. מיקרוגל-בטוח עוגת צלחת. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 3 דקות או עד להפשרה. לחץ על החלק התחתון ובאמצע הדרך למעלה בצידי הצלחת. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מפזרים גבינה, חזיר וברוקולי.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
גבינהגבינה
חםחם
3
בקערה גדולה, לטאטא את הביצים, חלב ותבלינים; יוצקים מעל תערובת חזיר. מכסים ומיקרוגל בהספק של 70% למשך 5-7 דקות או עד שסכין המוחדרת במרכז יוצאת נקייה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
ביצהביצה
חלבחלב
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
סכיןסכין
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

יין מבעבע, שמפניה ובורדו הם הבחירות המובילות שלי לקיש. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. אתה יכול לנסות לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.