קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

ברים בריא כתום חמוציות ארוחת בוקר

ברים בריא כתום חמוציות ארוחת בוקר
חטיפי ארוחת בוקר כתומים וחמוציות בריאים עשויים להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 101 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר, סוכר חום, קישואים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכונים דומים: בריא שיבולת שועל ומשמש ארוחת בוקר, ברים ארוחת בוקר שזיף בריא, ו ברים טרופיים בריאים ארוחת בוקר.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F. לרסס עוגה 9x13 או בראוני פאן עם תרסיס בישול לא מקל.אם משתמשים בחלב רגיל במקום בחמאה, מערבבים יחד חלב עם מיץ לימון. להפריש במשך 5 דקות.מקציפים היטב את הביצה, ואז מוסיפים את שני הסוכרים, את השמן ומכים יחד שוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאודכובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
2
מוסיפים וניל, גרידת תפוזים, קישואים, גזר, תפוח, חמוציות ותערובת חלב ולימון.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
בֹּטֶןבֹּטֶן
לשימור,לשימור,
קליפות מלימוןקליפות מלימון
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
3
מערבבים יחד היטב.לנפות את הקמח, קינמון, allspice, סודה לשתיה, ומלח לקערה אחרת. מערבבים סובין שיבולת שועל ואגוזים, אם מוסיפים, ומערבבים יחד עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
שיבולת שועלשיבולת שועל
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
4
הוסף את התערובת היבשה לתערובת הרטובה, לערבב יחד עד רק בשילוב (לא לערבב יתר). כפית את התערובת לתוך מחבת משומן.
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
אופים במשך כ 35-40 דקות או עד מקל עץ מוכנס באמצע יוצא נקי והברים אינם דביקים באמצע. היזהר לא מעל לבשל או ברים יהפוך יבש וקשוח.ברגע מגניב, להפוך את על לוח לחתוך לתוך 24 ברים. ברים יישארו מכוסים במקרר במשך 4-6 ימים, או לעטוף ברים בודדים עם clingwrap להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)2(חוֹרֶף)חמאת שקדיםחמאת שקדים1( חצילים)תפוח, מגורדתפוח, מגורד3(חוֹרֶף)ללא תוספת סוכר פאי תפוחים מילוי, מחית (או לא מחית תפוחים סוכר)ללא תוספת סוכר פאי תפוחים מילוי, מחית (או לא מחית תפוחים סוכר)2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום, ארוז היטבסוכר חום, ארוז היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה (או 1 כוס חלב דל שומן עם 1 כף מיץ לימון)חלב חמאה (או 1 כוס חלב דל שומן עם 1 כף מיץ לימון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, מגורד (כ 2 גזר בינוני)גזר, מגורד (כ 2 גזר בינוני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות (או 1 כוס פירות יבשים מעורבים, אני אוהב חמוציות, תאנים ודומדמניות קצוצות)חמוציות מיובשות (או 1 כוס פירות יבשים מעורבים, אני אוהב חמוציות, תאנים ודומדמניות קצוצות)1גדול במיוחדביצה (או 1 ביצה רגילה 1 ביצה לבן)ביצה (או 1 ביצה רגילה 1 ביצה לבן)2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל1כתום, גרידה שלכתום, גרידה של1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים, מגורד (כ 2 קישואים גדולים)קישואים, מגורד (כ 2 קישואים גדולים)