קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות60
מגזין

בשר בקר אסייתי (סיר חרס)

בשר בקר אסייתי (סיר חרס)
חזה בקר אסייתי (סיר חרס) עשוי להיות רק יהודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 455 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך תפוחי אדמה אפייה, חזה בקר, טפיוקה בישול מהיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טפיוקה בישול מהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל ללא גלוטן כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 שעות ו-10 דקות. נסו סיר חרס "מעושן" בשר בקר חזה, בשר בקר אסייתי (סיר חרס), ו קרוק-סיר אסיאתי בסגנון בשר טחון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות רדבנק ארוך Paddock Shiraz-קברנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
מיזוג שיראז וקברנה סוביניון מאקלים מגניב נבחרכרמים בתנורים, עמקי המלך ויארה של ויקטוריה אפשרו לנולייצר יין עם מספר עצום של תחושות טעם. ניחוחות של ברי אדוםאניסיד חריף משולבים היטב עם אלון קלוי כתוצאה של 12 חודשיםהזדקנות על 2-3 בן אמריקאי אלון צרפתי. טעם פירות כברממוטב באמצעות תסיסה קרירה. טאנינים משיי ופירות ברי אדומים הםבשכבות על פני החיך של יין בעל גוף בינוני זה, מונע בפירות מובהקים.זה ארוך Paddock Shiraz קברנה סוביניון יפתחלטובה בבקבוק במשך 2-4 השנים הבאות וניתן ליהנות עםמנות בשר לבביות או עם סטייק בגריל או כבש בברביקיו הבא שלך.