קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר מזוגג כתום

בשר חזיר מזוגג כתום
בשר חזיר מזוגג כתום Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 232 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם מיץ תפוזים, רוטב סויה, ריבה תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במרמלדה הכתומה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. . נסו בשר חזיר מזוגג כתום, תפוז-חמוציות מזוגגות פילה חזיר, ו בשר חזיר מזוגג בצ'ילה-כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים tenderloins בשקית פלסטיק resealable גדולה. מערבבים יחד מרכיבים שנותרו; חזיר על חזיר ושקית כלב ים. להשרות במקרר במשך 2 עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר חזיר ממרינדה ולהשליך מרינדה. בשר חזיר צלוי במשך כ 20 דקות, או עד טמפרטורה פנימית כפי שנמדד עם מדחום מיידי לקרוא מגיע 155-160 מעלות F. פרוסה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צלי חזירצלי חזיר
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
טעמים צפופים של שזיף כהה ושוקולד, שכבות עם אלון קלוי וגימור קטיפתי שמשתהה ומתמהמה. זוגות היטב עם בשר בגריל, בינוני גבינה חזקה או פשוט בכוחות עצמו.