קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

בשר קארי אודון (Kare Udon)

בשר קארי אודון (Kare Udon)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר קארי אודון (Kare Udon). מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 808 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך garam masala, מרק עוף, זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו ברווז צלוי ופטריות אודון (קאמו קינוקו אודון), אודון עם ביצה רכה ובצל ירוק (Onsen Tamago Udon), ו סלט אודון צונן (Hiyashi Chukan אודון) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר בינוני, כבד מעל חום בינוני גבוה 2 דקות. מערבולת בשמן כדי מעיל תחתון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בשר בשכבה אחת, עובדים ב 2 קבוצות במידת הצורך, וחומים היטב בכל רחבי, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
3
להפחית את החום בינוני נמוך.
4
מוסיפים בצל ותפוח ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד בצל הוא רך מאוד וזהוב חום, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
בצלבצל
5
להוסיף שום, זנגביל, סאקה, מירין, ו 1/2 כפית. מלח ומבשלים, ערבוב, עד הנוזל הוא כמעט התאדה, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיריןמירין
סאקהסאקה
מלחמלח
6
מוסיפים אבקת קארי או קארי בלוק קצוץ, garam masala, רוטב סויה, סוכר חום, מרק עוף ומבשלים, חשוף ומערבבים מדי פעם, עד בשר רך, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת קאריאבקת קארי
גארם מסאלהגארם מסאלה
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
בקרבקר
7
מוסיפים גזר, תפוח אדמה, ודלעת ומבשלים עד שהירקות רכים, כ -20 דקות. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
תפוח אדמהתפוח אדמה
סקוושסקווש
מלחמלח
8
בינתיים, להרתיח אודון (ראה "יסודות אודון," להלן). באמצעות מסננת גדולה, לגרוף אטריות לתוך קערה גדולה ולשמור מים כדי לחמם קערות מרק.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
9
מערבבים עמילן תירס, קמח, ו 2 כפות. מים בקערה קטנה עד חלקה. (להשמיט את הצעד הזה אם אתה משתמש בקארי בלוק קצוץ.) להגדיר מסננת מתכת בסדר-mesh בסיר של קארי לאט לשפוך תערובת קורנפלור, ערבוב בתוך המסננת (זה ימנע גושים).
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
אבקת קאריאבקת קארי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
סירסיר
10
הסר מסננת ולהמשיך להתבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד קארי מתעבה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
11
כדי לשרת, חם 4 קערות מרק על ידי טבילה אותם לתוך מים חמים udon בישול. מחלקים אטריות בין קערות העליון עם קארי.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
אבקת קאריאבקת קארי
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
אודון יסודות אודון (אטריות קמח חיטה): חנות-קנה אטריות טרי קפוא יש מרקם גמיש כי הוא הקרוב ביותר תוצרת בית, בעוד אלה יבשים נוטים להיות רזה רפוי. כדי לבשל חנות-קנה טרי קפוא אודון, זרוק את הבלוק הקפוא לתוך מים רותחים. כאשר המים רותחים שוב, לנקז. מבשלים אודון ממש לפני ההגשה; האטריות לקבל דביק כפי שהם יושבים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
חיטהחיטה
13
* מצא garam masala, תערובת תבלינים הודית, במעבר התבלינים של חנויות מכולת מצוידות היטב בשווקים הודיים.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
תערובת תיבולתערובת תיבול
14
הפוך קדימה: קארי, עד 4 ימים, מקורר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי

מרכיבים

1גדולגזר, קלופים לחתוך לתוך 1/2-in. קוביותגזר, קלופים לחתוך לתוך 1/2-in. קוביות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר צ'אק עין, לחתוך לתוך 1/2-in. קוביותבשר צ'אק עין, לחתוך לתוך 1/2-in. קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמחקמח2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1תפוח סבתא סמית', מקולף, cored, מגורדתפוח סבתא סמית', מקולף, cored, מגורד1(יכול להיות או להרחיק)אודות מלח כשראודות מלח כשר2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני2(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)אבקת קארי s & B או 3.5-עוז. בלוק של תערובת רוטב קארי זהב S & B (בינוני או חם), קצוץאבקת קארי s & B או 3.5-עוז. בלוק של תערובת רוטב קארי זהב S & B (בינוני או חם), קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אודון טריות או קפואותאטריות אודון טריות או קפואות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ1גדולYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים לחתוך לתוך 1/2-in. קוביותYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים לחתוך לתוך 1/2-in. קוביות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.