קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות5
מגזין

ג'ינג'ר קרם אנגלייז

ג'ינג'ר קרם אנגלייז
ג'ינג'ר קרם אנגלייז עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 868 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 69 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. אם יש לך מלח, זנגביל טחון, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סבתא סמית תפוחים ופודינג לחם זנגביל עם שעועית וניל קרם אנגלייז וקרם פרש קצפת, אננס קרמל עם ג'ינג'ר קרם אנגלייז, ו קרם אנגלייז (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף קרם, חלב, סוכר, זנגביל, ומלח בסיר קטן. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני, ערבוב כדי לעזור סוכר להתמוסס. כאשר התערובת מתחילה לבעבע סביב קצוות של סיר, להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
2
ממלאים קערת מתכת גדולה באמצע הדרך עם קרח ומים קרים ולהניח בצד. שים חלמונים בקערה, להקציף קלות, ולהקציף על תערובת 1/2 כוס שמנת חמה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים תערובת ביצה שמנת בחזרה לתוך סיר ולהקציף כדי להתמזג. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב עם מרית חסינת חום, עד התערובת מגיעה 160 עד 165 על מדחום מיידי לקרוא ומתעבה קצת, 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מריתמרית
מקציףמקציף
סירסיר
4
מסננים קרם אנגלייז דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה בינונית ולהגדיר בקערה גדולה יותר של קרח ומים קרים. מערבבים לעתים קרובות עד צונן, על 10 דקות. צ ' יל, לעטוף פלסטיק לחוץ על פני השטח, לפחות 1 שעה עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עוטףעוטף
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה