קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

ג'מבליה עם שרימפס ונקניק אנדואי

ג'מבליה עם שרימפס ונקניק אנדואי
המתכון Jambalaya עם שרימפס ונקניקיית Andouille מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. במנה עיקרית זו יש 478 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך פחות נתרן מרק עוף, פלפל, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: שרימפס ונקניקיית אנדויל Jambalaya, אחת Pot Andouille נקניק Jambalaya, ו שרימפס אנדויל Jambalaya.

הוראות

1
מחממים שמן זית בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל קצוץ, פלפל קצוץ, שום טחון, ונקניקיות; מטוגנים 5 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
פלפלפלפל
ירקירק
נקניקנקניק
בצלבצל
3
מוסיפים אורז ואת המרכיבים הבאים 7 (דרך עלה דפנה); לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
אורזאורז
4
מוסיפים מרק, מים, רסק עגבניות, רוטב פלפל חריף ועגבניות חתוכות לקוביות; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית חום, ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
מיםמים
5
הוסף שרימפס; לבשל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
6
בואו לעמוד 5 דקות. להשליך עלה דפנה. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוסנקניק אנדויל, פרוס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחותאין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחות1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון0(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינונישרימפס קלופים ומוגדרים בינוני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושל ארוך גרגיראורז לבן לא מבושל ארוך גרגיר