קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

ג'מבליה של סינדי

ג'מבליה של סינדי
Jambalaya של סינדי יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 275 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-288 היו אומרים שזה פגע במקום. לכו לחנות ותביאו שרימפס, תבלינים, עגבניות שימורים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סלט הכרוב של סינדי, עוגת הדלעת של סינדי, ו הכנפיים הטעימות של סינדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בתנור הולנדי או בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את הנקניק, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הבצל, הפלפל והסלרי, מתבלים במלח ובתיבול קייג ' ון. מבשלים ומערבבים עד שהירקות רכים, 6 עד 8 דקות. מערבבים את האורז עד מצופה באופן שווה בתערובת הירקות, ואז לשפוך את העגבניות עם מיץ, שום, מרק עוף, עלי דפנה, עלי טימין. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
תיבול Cajunתיבול Cajun
מרק עוףמרק עוף
טימיןטימין
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
מלחמלח
3
לאחר 20 דקות, מערבבים את החסילון, ומבשלים 10 דקות חשופות עד שהשרימפס הופך ורוד ואינם שקופים יותר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
הסר את הסיר מהחום, ולתת לעמוד 5 דקות. השליכו את המפרץ לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול Cajun, או לטעוםתיבול Cajun, או לטעום411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינוני (30-40 לפאונד)שרימפס קלופים ומוגדרים בינוני (30-40 לפאונד)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן (כגון conecuh©), לחתוך לפרוסות עבות 1/4 אינץנקניק מעושן (כגון conecuh©), לחתוך לפרוסות עבות 1/4 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל