קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

גזר מתובל בצפון אפריקה

גזר מתובל בצפון אפריקה
גזר מתובל בצפון אפריקה עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 56 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לך גזר, כוסברה טחון, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו טג'ין ירקות מתובל בצפון אפריקה, סלט גזר גזר גזר גזר לבן בצפון אפריקה, ו חמאה מתובלת בצפון אפריקה-מרק קוקוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה בתפריט? נסה זיווג עם Pinotage, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. משחק הגראהם בק ריזרב פינוטאג ' עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.