קושימומחה
מוכן ב8 שעות
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

גלידת גבינה כחולה

גלידת גבינה כחולה
אם $ 3.04 למנה נופל בתקציב שלך, גלידת גבינה כחולה עשויה להיות יוצאת מן הכלל ללא גלוטן, מזון ידידותי, צמחוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 1079 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 75 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. גשו לסופר וקנו פלפלים סדוקים, חצי חצי, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 229 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 8 שעות. נסו עלי עוגיית גבינה כחולה עם גבינת שמנת-Chutney Roulade, גלידת גבינה כחולה, ו סטייק אזרח עם גלידת גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את החצי וחצי על אש בינונית-נמוכה עם פלפל עד חם למגע. שים על 2/3 של גבינה מתפוררת לתוך קערת ערבוב, ויוצקים את החצי החם וחצי דרך מסננת על הגבינה, להוסיף את הסוכר ומיץ לימון להקציף עד שכל החתיכות (גבינה, סוכר) מומסים. צמרמורת לילה, או לפחות ארבע שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חצי וחציחצי וחצי
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
לפני ספינינג במכונה שלך, לערבב את הגושים שמורים של גבינה bleu. ספין על פי הוראות היצרנים, ולאחר מכן לשרת אותו לחברים שלך אבל לא אומר להם מה טעם זה.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה