קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת מנגו לאסי

גלידת מנגו לאסי
גלידת מנגו לאסי עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה נטול גלוטן וחלב מגיש 3 . מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 35 גרם של שומן, וסך הכל 618 קלוריות. זה מושלם עבור קיץ. 668 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. גשו לסופר וקנו אבקת ארווט, הל טחון, שמנת ללא חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, לאסי מנגו או Aam ki לאסי, איך לעשות לאסי מנגו, ו מנגו לאסי-Aam ki Lassi (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב 1/4 כוס חלב קוקוס עם arrowroot ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
ArrowrootArrowroot
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את 3/4 כוס חלב קוקוס הנותרים ואת שאר החומרים במחבת רוטב בינוני מעל בינוני גבוה עד חום גבוה. לאחר תערובת רותחים, להסיר מן החום, ולהוסיף תערובת arrowroot. אל תלכו משם תוך המתנה לתערובת לרתיחה. זה יהיה בהכרח לרתוח מעל. תאמין לי שזה קרה לי פעמיים.מכסים בניילון נצמד עם זה נוגעים בנוזל הגלידה. זה יהיה לאסור כי "העור" מ להרכיב על גבי. מקררים 2 שעות או לילה.לאחר הצטננות, יוצקים תערובת במכונת גלידה ולעבד על פי כיוונים.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
ArrowrootArrowroot
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Raats המקורי Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות