קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות32
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קרמל

גלידת קרמל
גלידת קרמל עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 32. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 153 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, קמח, שמנת מתוקה כבדה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך עצום מרהיב ציון של 11%. נסו ללא גלידה יצרנית קרמל מלוח, בורבון, חמאת אגוזים וגלידת נתח שוקולד, בראוניז מחבת שוקולד קרמל מלוח עם גלידת קרמל, ו {רזה} גלידת קרמל מקיאטו עם טפטוף קרמל תוצרת בית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת כבדה משחימים 2 כוסות סוכר, תוך ערבוב מתמיד, עד לקרמל, נזהרים לא לחרוך אותו. מיד לשלב ביצים, הנותרים סוכר, קמח וחלב בסיר גדול. להחליק את כל הגושים ולהביא לרתיחה. מוסיפים בזהירות סוכר מקורמל ומערבבים כל הזמן עד שהתערובת נמסה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מסירים מהאש; מוסיפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
3
יוצקים לתוך צילינדר של גלידה מקפיא; להוסיף מספיק קרם כדי למלא צילינדר 3/4 מלא. להקפיא בהתאם להוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרםקרם

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

גלידה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.