קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת רפרפת לימון

גלידת רפרפת לימון
גלידת רפרפת לימון עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני הקינוח שלך. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-5 גרם חלבון, 19 גרם שומן ובסך הכל 311 קלוריות. תמורת 53 סנט למנה, מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח כ-35 דקות. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לקיץ. אם יש לכם בהישג יד מיץ לימון, קמח, שמנת כבדה, ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 17%, וזה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את גלידת רפרפת לימון, גלידת רפרפת לימון מהפך, וגלידת רפרפת לימון.

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את הסוכר, הקמח והמלח. מוסיפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
שיטאקים טריים, גבעולים נזרקו והכובעים פרוסיםשיטאקים טריים, גבעולים נזרקו והכובעים פרוסים
3 כוסות תה מבושל חזק, צונן3 כוסות תה מבושל חזק, צונן
2 M&M's אדומות2 M&M's אדומות
לוקטלי פקורינולוקטלי פקורינו
ציוד שתשתמש בו
8 אונקיות (1 מקל) חמאה ללא מלח8 אונקיות (1 מקל) חמאה ללא מלח
2
מסירים מהאש; להתקרר מעט.
3
טורפים כמות קטנה של תערובת חלב חמה לתוך הביצים. מחזירים הכל למחבת תוך טריפה מתמדת. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת מגיעה ל-160 מעלות ומצפה את גב כף מתכת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ
2 M&M's אדומות2 M&M's אדומות
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
בצורת פפיוןבצורת פפיון
4
מסירים מהאש; מערבבים פנימה שמנת ומיץ לימון. מצננים במהירות על ידי הנחת מחבת בקערת מי קרח; מערבבים במשך 2 דקות. לחץ על נייר שעווה על משטח הרפרפת. מקררים מספר שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימון - כ-1/4 לימוןמיץ לימון - כ-1/4 לימון
תה מבושל חזק, צונןתה מבושל חזק, צונן
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
ליקריץ אדום, מחולקליקריץ אדום, מחולק
ציוד שתשתמש בו
2 כפות פלפלים אדומים מתוקים קלויים, מסוננים וקצוצים2 כפות פלפלים אדומים מתוקים קלויים, מסוננים וקצוצים
בצורת פפיוןבצורת פפיון
5
ממלאים את גליל מקפיא הגלידה בשני שליש; להקפיא לפי הוראות היצרן. מקררים את יתרת התערובת עד להקפאה. כשהגלידה קפואה, מעבירים לכלי מקפיא; להקפיא 2-4 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטל ותפוז וליים אופציונליפטל ותפוז וליים אופציונלי

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת עבור גלידה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.