קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות10
מגזין

גפילטע פיש

גפילטע פיש
גפילטע פיש עשוי להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 95 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גזר, סוכר, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היהודית הזו. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 43% המנה הזאת די טובה. נסו גפילטע פיש, גפילטע פיש אפוי, ו מתכון גפילטע פיש (מתכונים דומים).

הוראות

1
פילה דגים; להפריש. לעטוף את העצמות בבטחה בד גבינה; במקום 8 1/2 ליטר סיר מלאי.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מלאימלאי
דגיםדגים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
סירסיר
2
מוסיפים בצל פרוס, סלרי, גזר, 1 כף מלח, סוכר ומים. מביאים לרתיחה; כיסוי ומבשלים 30 דקות. מסננים נוזלי; להשליך ירקות ועצמות. אפשר לנוזל לחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
3
לטחון דגים; לשלב דגים, ביצים, סלרי קצוץ, בצל, גזר, ארוחה מצה, מלח שנותר, ופלפל בקערת ערבוב גדולה; לערבב היטב. תערובת דגים צורה לקציצות מלבניות באמצעות תערובת 1/2 כוס לכל פטי. זרוק קציצות לתוך נוזל רותח; לכסות ולבשל על אש נמוכה 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ארוחה מצהארוחה מצה
גזרגזר
סלריסלרי
פלפלפלפל
בצלבצל
ביצהביצה
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
בואו גפילטע דגים להתקרר לחלוטין בבישול נוזלי; צמרמורת ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
5
מגישים עם חזרת אדומה, ומקשטים עם רצועות גזר ופטרוזיליה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות לשגשג פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו