קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

גרגירי גבינה מוקרמים

גרגירי גבינה מוקרמים
המתכון גבינת גריסים שמנת יכול לספק השתוקקות הדרומית שלך בסביבה 1 שעה ו 25 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 235 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך שמן, גריסים אבן הקרקע, פלפל, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. 65 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. נסו גרגירי גבינה מוקרמים, גבינת שמנת עם צ'ילי, ו גרגרי גבינה טחונים שמנת אבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את החמאה והשמן במחבת ומוסיפים את jalapenos, בצל ופלפלים. מבשלים עד מתרכך, 5 דקות בערך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חמאהחמאה
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים את שיבולת השועל, ואחריו מרק 3 כוסות מים. מערבבים, ולאחר מכן מביאים לרתיחה. להפחית את החום לנמוך, ולאחר מכן לכסות ולבשל במשך 30 עד 40 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
גריסיםגריסים
מיםמים
4
תוסיף חצי חצי. מערבבים, ולאחר מכן לבשל עד גריסים במכרז, עוד 20 עד 30 דקות. בכל עת, להוסיף יותר מרק אם שיבולת שועל נראה כאילו הם צריכים יותר נוזל בישול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
גריסיםגריסים
5
הסר את הגריסים מהחום ומערבבים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
6
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. קארתאוסרהוף רוסלינג טרוקן מכניס את גוואקס עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
קארטהאוסרהוף ררואר ריזלינג טרוקן גרוס גאוואקס
קארטהאוסרהוף ררואר ריזלינג טרוקן גרוס גאוואקס
פירות בשלים, תפוח, אגס, דשא לימון ותה ירוק. עדין, עם מינרליות נחמדה, מאוזן מאוד, מורכב עם גימור ארוך.