קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

דבש בגריל עם זיגוג ג'ינג'ר

דבש בגריל עם זיגוג ג'ינג'ר
דבש בגריל עם זיגוג ג'ינג'ר לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 6 מנות עם 123 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ג'ינג'ר מגובש, מיץ לימון, קליפת לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 37%, וזה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוף עם זיגוג ג'ינג'ר בגריל, חזה עוף עם זיגוג תפוחים וג'ינג'ר בגריל, ו חרדל קריאולי בגריל-סלמון מזוגג ג'ינג'ר.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. השחילו טל דבש על שישה שיפודי עץ ממתכת או ספוגים; מברישים במחצית הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
מלון טל דבשמלון טל דבש
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, ציפו קלות את מתלה הגריל. צולים טל דבש, מכוסה, על אש בינונית-גבוהה או צולים 4 אינץ'. מהחום במשך 4-6 דקות או רק עד שהמלון מתחיל להתרכך ולהשחים, מסתובב ומתכווץ לעתים קרובות עם הזיגוג שנותר.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מלון טל דבשמלון טל דבש
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת