קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

דג אדום מטוגן

דג אדום מטוגן
צריך מנה עיקרית ללא חלב ופסקאטריה? דג אדום מטוגן יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 46 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 440 קלוריות. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם כמון טחון, פפריקה, עמילן תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. נסו דג מטוגן שלם, דג מטוגן במחבת, ו הדג המטוגן של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי בינוני מוסיפים מספיק שמן קנולה שהדגים שקועים בשמן בגודל 1 אינץ', ומחממים שמן ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
חותכים 3 פרוסות לבשר הדג, במרחק של כ -2 סנטימטרים זה מזה, או מרווח שווה בין הראש לזנב.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
החזיקו דגים בזנב ופתחו חתכים במלואם ותבלו במלח, פלפל, פפריקה וכמון. חזור על הפעולה עם הצד השני של הדג.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
כמוןכמון
דגיםדגים
מלחמלח
4
מערבבים קמחים ועמילן תירס, דגים מחפרים בנדיבות, למעט זנב. בעזרת מלקחיים מניחים דגים, ראש תחילה לשמן ומבטיחים שהדגים יישארו זקופים.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
5
מבשלים 10 דקות או עד לסיום הדגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אספרטו פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריגיו
אספרטו פינו גריגיו
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן וקליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.צדדי להפליא. מצוין כאפרטיף והשלמה מושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תיהנו מצונן היטב.