קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות6
ציון בריאות78
מגזין

דג בקלה שלוק מבירה

דג בקלה שלוק מבירה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בקלה עלומה בירה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 463 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו מלח, פתיתי פלפל, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. מתכונים דומים: בירה עלומה משך שומה עוף, מיונז סלמון עלום עם בירה ו / טרגון, ו עוגת זנגביל עם אגסים בשורש בירה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור סיבת המוות. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.