קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות9
מגזין

דג גפילטע פיש מעושן עם מיונז חזרת

דג גפילטע פיש מעושן עם מיונז חזרת
המתכון מעושן דג גפילטע דג עם מיונז חזרת מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים חלב חינם ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון יהודי. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 430 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיונז, סול, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן. מתכונים דומים: דג גפילטע פיש מעושן עם רוטב לימון-חזרת, גפילטע פיש עם סלק טרי חזרת, ו גפילטע פיש לוף עם סלק-קרם חזרת.

מרכיבים

1ראשל-1 אננסל-1 אננס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס גזר קלוףפרוס גזר קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי שמיר, קצוץ (אופציונלי)עלי שמיר, קצוץ (אופציונלי)1גדולסדק 3 של 4 ביצים לתוך קערת מיקסר, והכה עד קצף מעובה , - 3-4 דקות. מוסיפים את תערובת הגזר/בצל/בצל ירוק/מצות, ומערבבים היטבסדק 3 של 4 ביצים לתוך קערת מיקסר, והכה עד קצף מעובה , - 3-4 דקות. מוסיפים את תערובת הגזר/בצל/בצל ירוק/מצות, ומערבבים היטב4ביציםביצים15ריבס, קצוץ טרי או קפואגפילטע פישגפילטע פיש15ריבס, קצוץ טרי או קפואדג גפילטע פיש מעושן עם מיונז חזרתדג גפילטע פיש מעושן עם מיונז חזרת15ריבס, קצוץ טרי או קפואמותאם מתוך דג הגפילטע פיש המעושן של ג'יין כהן ברוטב לימון-חזרת בבון אפטיט, מאי 2002מותאם מתוך דג הגפילטע פיש המעושן של ג'יין כהן ברוטב לימון-חזרת בבון אפטיט, מאי 20022שיני שום, לחוץשיני שום, לחוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מוכנהחזרת מוכנה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת מצותארוחת מצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק15ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונז חזרתמיונז חזרת15מניב קציצות, בהתאם לגודל הקציצות, וכמות ארוחת מצות נוספת הנדרשתמניב קציצות, בהתאם לגודל הקציצות, וכמות ארוחת מצות נוספת הנדרשת2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דג סוליה (או דג מתון אחר, כגון דג סנדל), חתוך לקוביותדג סוליה (או דג מתון אחר, כגון דג סנדל), חתוך לקוביות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עישנו דג לבן, נפנף את העצם.עישנו דג לבן, נפנף את העצם.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.