קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

דג כורכום ויאטנמי עם אטריות אורז, שמיר וnuoc Cham

דג כורכום ויאטנמי עם אטריות אורז, שמיר וnuoc Cham
דג כורכום ויאטנמי עם אטריות אורז, שמיר וnuoc Cham יכול להיות רק ויאטנמית מתכון שאתה מחפש. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 396 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו כורכום, רוטב דגים, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קסדייה קינוח שוקולד פטל # Choctoberfest כקינוח. מתכונים דומים: רוטב דגים וייטנאמי-nuoc mam cham, Nuoc Cham (רוטב דגים חריף ויאטנמי), ו צליה: חזיר וייטנאמי עם אטריות ורמיצ'לי וnuoc Cham.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)שמן חום גבוה לבישול, כגון קנולהשמן חום גבוה לבישול, כגון קנולה4smallsצ'ילי טרי (או פחות או יותר לפי הטעם), פרוס לטבעותצ'ילי טרי (או פחות או יותר לפי הטעם), פרוס לטבעות1קומץכוסברה, קצוצה בערך.כוסברה, קצוצה בערך.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר חבורה, קצוץ בערך, מחולקשמיר חבורה, קצוץ בערך, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה גדול שפמנון, אמנון, או דגים דומים (אני כרגע מוקסם עם Swai זול וטעים), עזב פילה או לחתוך 2 פילה גדול שפמנון, אמנון, או דגים דומים (אני כרגע מוקסם עם Swai זול וטעים), עזב פילה או לחתוך 2 " חתיכות, כפי שאתה מעדיף4ריבס, קצוץ טרי או קפואדג כורכום ויאטנמי עם אטריות אורז, שמיר וnuoc Chamדג כורכום ויאטנמי עם אטריות אורז, שמיר וnuoc Cham1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים1קומץעלי בזיליקום, קצוצים בערךעלי בזיליקום, קצוצים בערך1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, כגון srirachaרוטב חריף, כגון sriracha796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז1חבילותאונקיות אורז ורמיצ'ליאונקיות אורז ורמיצ'לי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלוייםבוטנים קלויים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצלים ירוקים, פרוסים דקבצלים ירוקים, פרוסים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,כורכוםכורכום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמותאם ממספר מקורות, במיוחד של מאי Pham הטעמים של אסיהמותאם ממספר מקורות, במיוחד של מאי Pham הטעמים של אסיה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.