קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

דג סול משובץ

דג סול משובץ
דג סול משובץ נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 160 קלוריות. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך שורש ג'ינג'ר גס, סוכר, פילה פלינדר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי לנצל את שרי יבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם וחמאה כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 40%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: טעים סנדל, פלאונדר קאריבה, ו פלאונדר מיוני.

הוראות

1
מניחים ג ' ינג ' רוט על כמה שכבות של בד גבינה לח. לאסוף קצוות של גזה יחד, ולסחוט שקית גזה מעל קערה קטנה. הניחו 3 כפות מיץ ג ' ינג 'ר; שמרו את מיץ הג' ינג ' ר שנותר לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
קערהקערה
2
שלב 2 כפות מיץ ג ' ינג ' ר, רוטב סויה, שרי, מיץ לימון וסוכר בכלי רדוד; מוסיפים דגים, פונים למעיל. מכסים ומשרים במקרר 20 דקות, מפנה דגים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
שרי.שרי.
סוכרסוכר
דגיםדגים
3
הסר דגים מן המרינדה; להשליך את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
4
מניחים דגים על מחבת צלייה מצופה בתרסיס בישול, וצולים 3 דקות או עד להשחמה קלה (אל תפנו).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
5
מברישים שמן על דגים, וצולים דקה נוספת או עד שהדגים מתקלפים בקלות כאשר הם נבדקים במזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
6
מניחים דגים על צלחות הגשה בודדות, ומזלפים את מיץ הג ' ינג ' ר הנותר על הדגים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לקטוף יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררטנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לאבבלוק פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -24 דולר.
לאבבלוק פינו גריס
לאבבלוק פינו גריס
לובבלוק פינו גרי הוא זהוב חיוור עם רמזים לירוק. וינטאג ' 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים ורמז לאננס בשל. החיך חושף אגס עלום וכתום דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.