קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות31
מגזין

דגי האדוק כפולים

דגי האדוק כפולים
דגי האדוק כפולים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 430 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. לכו לחנות ותביאו קרקרים, פטרוזיליה, האדוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בקרקרים ריץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: דג-ים מעושן וקונדיס עשב, אילו עוגות דגים, ו עוגות דגים מטוגנות.

הוראות

1
לקלף בערך לקצוץ את תפוחי האדמה, לשים אותם לתוך מחבת של מים מלוחים ולהביא לרתיחה. מבשלים עד מכרז ולאחר מכן מחית לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
2
שים את הדגים, עם הדגים המעושנים מתחת, למחבת גדולה עם חלב, גבעולי פטרוזיליה שחיקה טובה של פלפל. להביא את המחבת לרתיחה ולבשל במשך כ 58 דקות, מפנה במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
קח את הדג המבושל מהמחבת, פתית אותו לקערה ולהוסיף את הפטרוזיליה הקצוצה. דק קוצצים את הביצים קשות ומוסיפים אותם עם חרדל, גרידת לימון ומיץ.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
גרידת לימוןגרידת לימון
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיץמיץ
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
הפוך את תערובת הדגים המתנפנפת לתוך הפירה ומערבבים ביסודיות רבה. אם אתה מכין את אלה מראש, חכה עד שתוכן שתי הקערות יהיה קר לפני החיבור. בדוק את התיבול, הוספת מלח ופלפל לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
לרסק את קרקרים ריץ וזה מאוד מספק: לשים אותם בשקית מקפיא, להכות לגלגל אותם עם מערוך עד שהם פירורים. בשורה התחתונה של מגש או מחבת צלייה רדודה עם פירורים אלה.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים חמאהקרקרים חמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מערוךמערוך
6
לעצב את תערובת הדגים ותפוחי האדמה לתוך 10 לחמניות דגים, כל במשקל של כ 10oz (4 אינץ 'על ידי אינץ' עבה). כמו שאתה עושה כל קציצת שומן, לחץ אותם לתוך פירורי קרקר ריץ משני הצדדים כדי לקבל ציפוי טוב ולהשאיר אותם במגש או במחבת. אני חושב שעדיף שהם לא יהיו בקירור, אבל אם אתה מכין אותם הרבה מראש, יהיה עדיף, כמובן, להושיב אותם במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
כאשר אתה מוכן לבשל אותם, מחממים את התנור ל 204°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
שים את הקערות על תבנית אפייה, מנער את פירורי ריץ העודפים אבל משאיר ציפוי גלוי סביב כל עוגת דגים. מבשלים אותם במשך כ 20 דקות או עד שהם מחוממים דרך. אם הם בתנור במשך זמן רב מדי הם יישברו קצת, אבל שום נזק אחר לא מגיע להם, אז אל תדאג יותר מדי אם אנשים לוקחים זמן רב כדי להפוך אותו לשולחן לאכול.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
9
עושה 10 דגים: אלה הם כל כך גדולים שאף אחד לא צפוי צריך שניות, אבל טוב שלה לדעת שאתה יכול לספק יותר במידת הצורך.
10
מאמר var
11
Type_27_data = {};
12
מאמר
13
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות להאדוק. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.