קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

דייקון חדור סלק וכתום עם פירה בצל

דייקון חדור סלק וכתום עם פירה בצל
דייקון חדור סלק וכתום עם פירה בצל נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 218 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אורז בסמטי חם, סלק, דייקון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: סלק קלוי וריר עגבניות עם תפוז, פטריות בר, סלק קלוי וסלט גבינת עיזים עם פירה בצל, ו סלק ולביבות תפוחי אדמה בצל אדום עם מחית גזר חזרת וקרם פרייז'ה Caraway.

הוראות

1
בקערה, לשלב את מיץ התפוזים, קמפרי, רום סלק מגורר; לקרר בן לילה. מסננים את תערובת סלק דרך מסננת בסדר לתוך סיר קטן, לחיצה על מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף בעמילן תפוחי אדמה. מבשלים מעל חום מתון, לטאטא עד מעובה, על 1 דקה. מתבלים במלח, שופכים לקערה ומניחים להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר של מים מלוחים רותחים, לבשל את דייקון עד פריך במכרז, 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לנקז ולתת מגניב; לטפוח יבש. חצי כל פיסת דייקון לאורך, ולאחר מכן לארגן את החתיכות על משטח עבודה, לחתוך בצד למטה. לעשות פרוסות ארוכות מאוד דקות, לעצור 1/3 אינץ ' מלמעלה. לעמוד מאוורר דייקון, פרוס מסתיים למטה, עירוי סלק עד הקצוות הם מגנטה עמוקה, על 1 שעה; מדי פעם כפית נוזלי מעל.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר הקטן, להמס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל האדום וקמצוץ מלח. מכסים ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב, עד רך מאוד, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
לגרד לתוך בלנדר מחית. תחזיר את המחית לסיר. מבשלים מעל חום מתון, ערבוב, עד עבה, 10 דקות; העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
8
בזהירות לגרור מאוורר דייקון על פני כל אחד 6 צלחות; להגדיר על הצלחת. מערבבים 1/4 כוס של עירוי סלק לתוך אורז בסמטי חם. תלוש את האורז ואת מחית הבצל על הצלחות ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך