קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

דל שומן לימון לימה שעועית טאבולה

דל שומן לימון לימה שעועית טאבולה
טאבולה שעועית לימה דלת שומן עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון הטבעוני הזה יש 120 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המזרחי של מידל. אם יש לכם שמן זית, מיץ לימון, שורש ג'ינג'ר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 52%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: כדורי אנרגיה קינמון דלי שומן, בייגל דל פחמימות-בצק ראש שומן מקמח קוקוס, ו עוף בגריל לימון ושום עם סלט שעועית לימה.

הוראות

1
הקציפו מיץ לימון, שמן זית, ג ' ינג ' ר, שום, סוכר וכוסברה יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
שלב מים, בורגול ומלח בסיר; מביאים לרתיחה. מכסים בסיר, מנמיכים את האש ומבשלים עד שהמים נספגים, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בורגולבורגול
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש ומוך בעזרת מזלג.
4
הביאו סיר מים נפרד לרתיחה; מוסיפים שעועית לימה ומלח שום. מבשלים עד שעועית לימה רכה, 5 עד 7 דקות; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
מלח שוםמלח שום
שעועית לימהשעועית לימה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מערבבים בורגול, שעועית לימה, עגבנייה, מלפפון, בצל ירוק ונענע יחד בקערה גדולה; מזלפים רוטב מעל תערובת הבורגול. לזרוק למעיל. מכסים את הקערה בניילון ומכניסים למקרר לתערובת טעמים, 2 שעות עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שעועית לימהשעועית לימה
מלפפוןמלפפון
בורגולבורגול
עגבנייהעגבנייה
מנטהמנטה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבורגולבורגול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרע, מלפפון קצוץקלופים, זרע, מלפפון קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קלופים וגרד טרי שורש זנגבילקלופים וגרד טרי שורש זנגביל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנטה טרי קצוץ דקמנטה טרי קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת שעועית לימה קפואהחבילת שעועית לימה קפואה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ וזרעעגבניות קצוץ וזרע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבן, או לפי הטעםסוכר לבן, או לפי הטעם