קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

דלעת-ג'ינג'ר ברים

דלעת-ג'ינג'ר ברים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'oeuvre, אז תנו הזדמנות ל דלעת-ג' ינג'ר ברים. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 112 קלוריות. מתאים ל-48 מנות. גשו לסופר וקנו דלעת, וניל, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגות דלעת ג'ינג'ר עם ציפוי גבינת שמנת ג' ינג'ר, פנקייק דלעת-ג'ינג'ר עם חמאת ג' ינג'ר, ו עוגת דלעת הצמד ג'ינג'ר עם קרם ג' ינג'ר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177°. גריז 15x10x1-מחבת אינץ ' עם קיצור או ספריי בישול; קמח קל. בקערה גדולה, לנצח מרכיבים בר עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד לחלח. הכה במהירות בינונית 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מורחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים 20 עד 30 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
בקערה קטנה, לנצח גבינת שמנת וחמאה במהירות נמוכה עד מעורבב. הכה ב 1/2 כפית וניל. בהדרגה להכות אבקת סוכר, 1 כוס בכל פעם, ו 1 עד 2 כפות חלב עד הציפוי הוא חלק ו להפיץ. כפור מקורר ברים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מפזרים אגוז מוסקט. מקררים כ -30 דקות או עד סט. עבור ברים, לחתוך 8 שורות על ידי 6 שורות. לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מוסקטמוסקט

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)חמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם דלעת (לא לערבב פשטידת דלעת)האם דלעת (לא לערבב פשטידת דלעת)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק ג'ינג'ר גבישיקצוץ דק ג'ינג'ר גבישי2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה® מדליית זהב קמח מחיטה מלאה®