קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

דלעת חמוץ מתוק הודי

דלעת חמוץ מתוק הודי
דלעת חמוץ מתוק הודי עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 208 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו זרעי כמון, שמן קנולה, אבקת קארי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו דלעת חמוץ מתוק, דלעת חמוץ מתוק, ו דלעת מתוקה וחמוצה - - - Zuccan ב Agrodolce (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!