קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

דלעת צ'ילי מקסיקנה

דלעת צ'ילי מקסיקנה
המתכון דלעת צ'ילי Mexicanan מוכן בסביבות 55 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 38 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 419 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם כמון טחון, שמן צמחי, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 89%. נסו דלעת הודו צ'ילי: צ' ילי צ'ילי בריא לבשל את הזוכה, Arroz A La Mexicana, ו פיצה מקסיקנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום שמן צמחי בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל, פלפל ושום; מבשלים, מערבבים לעתים קרובות, במשך 5 עד 7 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
הוסף טורקיה; לבשל עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
4
ניקוז.
5
מוסיפים עגבניות עם מיץ, דלעת, רוטב עגבניות, שעועית, צ 'ילי, תירס, אבקת צ' ילי, כמון, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה. להפחית את החום לנמוך. כיסוי; לבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

מרכיבים

822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורים קלופים וקוביות עגבניותשימורים קלופים וקוביות עגבניות432אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי שעועית, סחוטשימורי שעועית, סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות משומררוטב עגבניות משומר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Ortega® Diced Green ChilesOrtega® Diced Green Chiles1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליבי ® 100% דלעת טהורהליבי ® 100% דלעת טהורה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קצוציםפלפלים אדומים קצוצים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס הקרנל כולותירס הקרנל כולו

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Bodegas Naveran ברות קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.