קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הברביקיו של האחות שוברט® Pulled חזיר או מיני-מחווני עוף

הברביקיו של האחות שוברט® Pulled חזיר או מיני-מחווני עוף
הברביקיו של האחות שוברט® Pulled חזיר או מיני-מחווני עוף הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. אם יש לכם סלט כרוב, ברביקיו האהוב משך חזיר, לחמניות שמרים פרקר של האחות שוברט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום האב. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: ויסקי-אפרסק ברביקיו משך מחווני חזיר, מיני מחווני חזיר משך, ו בישול איטי משך מחווני חזיר עם רוטב ברביקיו בורבון - אפרסק.

הוראות

1
פיצול לחמניות ולסדר על צלחת. ממלאים כל גליל עם מילוי בשר חם העליון עם חלק קטן של סלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2
לשרת.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לחזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Reginato malbec rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!