קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

הדג בגריל של מורגן

הדג בגריל של מורגן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל דגים בגריל של מורגן. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 372 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם פטרוזיליה, מיץ לימון, טימיןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו הקציצות הצמחוניות של מורגן, גלטות האוכמניות של קארן מורגן, ו תירס הקרמל של קפטן מורגן עבור סופרבול או בכל עת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בצלחת זכוכית רדודה, מערבבים את שמן הזית, פטרוזיליה, טימין, רוזמרין ושום.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
טימיןטימין
3
מניחים את הסלמון בצלחת, מעיל מפנה. לסחוט מיץ לימון על כל פילה. לכסות, ולשרות במקרר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סלמוןסלמון
4
באח גריל שמן קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
להעביר סלמון לגריל, ולהשליך כל המרינדה שנותרה. מבשלים סלמון על גריל שחומם מראש על אש בינונית במשך 8 עד 10 דקות, הופך פעם אחת. דגים נעשים כאשר זה פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.