קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

החלפת פסטה כנופיה עם שרימפס

החלפת פסטה כנופיה עם שרימפס
החלף פסטה של כנופיות עם שרימפס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 36 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 529 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.85 דולר למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. מתכון זה מכלמתכונים יש 84 אוהדים. אם יש לכם יין, גבינת פרמזן, מלח ופלפל גרוס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מתכונים דומים: כנופיית סום, קסולט לחבורה, ו כופתאות תפוחים, כנופיה.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על אש גבוהה. מערבבים פנימה את הספגטי ומחזירים לרתיחה. מבשלים, ללא כיסוי, מערבבים מדי פעם, עד שהפסטה מבושלת, אך עדיין יציבה לנגיסה, בערך 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים; זורקים עם 2 כפות מהחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
ממיסים את 2 כפות החמאה הנותרות במחבת גדולה על אש בינונית, ומבשלים ומערבבים את השאלוט והפטריות עד שהפטריות רכות, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את עגבניות הענבים והשום, מתבלים במלח ופלפל, ומבשלים ומערבבים עד שהעגבניות מחוממות, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבניות ענביםעגבניות ענבים
פטריותפטריות
שאלותשאלות
עגבנייהעגבנייה
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את השרימפס ומבשלים עד שהשרימפס רק מתחיל להיות ורוד, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
מערבבים פנימה את היין הלבן ומיץ הלימון, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים עד שהשרימפס אטום, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את התרד; לאחר שהתרד נבול, מערבבים פנימה את גבינת החצי וחצי והפרמזן. מבשלים עד שכל החומרים מחוממים והרוטב מסמיך מעט, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מיץ לימוןמיץ לימון
יין לבןיין לבן
תרדתרד
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
6
מגישים מעל הספגטי המבושל.
מרכיבים שתצטרך
ספגטי מבושלספגטי מבושל