קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

הטונה קרם העליון על טוסט

הטונה קרם העליון על טוסט
טונאן קרם העליון על טוסט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 50 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 664 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם קמח, חמאה, גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. מתכונים דומים: פרנץ ' טוסט עליון, פרנץ ' טוסט עליון, ו אטריות טונה העליון.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Grgich Hills Estate Merlot. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.