קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות21
מגזין

הכרוב החמוץ והמתוק של סבתא איליין

הכרוב החמוץ והמתוק של סבתא איליין
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? כרוב חמוץ מתוק של Grandman איליין יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 300 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-20 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, מלח, עגבניות שימורים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סבתו של איליין לא מרוסס כרוב חמוץ מתוק, כרוב חמוץ מתוק לא מעושן, ו הירקות החמוצים המתוקים של סבתא.

הוראות

1
מניחים את שמן הירקות לתוך סיר גדול מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל פרוס, ומבשלים עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את העגבניות ורוטב העגבניות, באמצעות כף לקצוץ מעט את כל העגבניות. העונה עם 1 1/2 כפיות מלח 1/4 כפית פלפל. כיסוי, ומבשלים במשך 20 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים את הכרוב לתוך העגבניות. מכסים, ומבשלים 1 שעה עד שהכרוב רך ומתערבב בקלות עם העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את הבשר הטחון, ביצים, בצל קצוץ דק, אורז, מים, תוספת 1 1/2 כפיות מלח, ו 1/4 כפית פלפל בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים יחד עם הידיים עד מעורבב היטב.
5
מוסיפים אורז נוסף אם התערובת לחה מדי. טופס לתוך כדורי בשר בגודל כדור גולף.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים קציצות על צלחת, ומקררים 20 דקות המשרד.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים כדורי בשר על פני השטח של תערובת עגבניות. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני עד כדורי הבשר הם המשרד מבושל דרך, על 15 דקות. מערבבים בעדינות את כדורי הבשר לתוך תערובת העגבניות. מכסים את הסיר וממשיכים להתבשל 45 דקות יותר. מערבבים במיץ לימון, וטעם לתיבול, מוסיפים מיץ לימון נוסף במידת הצורך. מערבבים בצימוקים, ודבש.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הסוכר החום, קצת בכל פעם, טועמים אחרי כל תוספת. תערובת בישול על חום בינוני 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוז, או לפי הטעםסוכר חום ארוז, או לפי הטעם425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מקולפות שלמותעגבניות מקולפות שלמות2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק, cored, וחותכים לחתיכות אינץ 3כרוב ירוק, cored, וחותכים לחתיכות אינץ 30(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)אורז לבן מיידיאורז לבן מיידי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק3בצל, פרוסבצל, פרוס2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב