קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

הליבוט מאודה עם שיניים

הליבוט מאודה עם שיניים
הליבוט מאודה עם שיניים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 724 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך דשא לימון, עגבניות, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו הליבוט מאודה, הליבוט מאודה, ו הליבוט מאודה בתנור (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: סל ספינת קיטור מתכת או במבוק
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
2
עבור sothy: בסיר גדול מחממים את שמן הירקות על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיף את שאלוט ובצל ו לטגן עד השחמה קלה, על 5 דקות. להפחית את החום בינוני להוסיף את ghee, שום, זנגביל, וצ ' ילה לבשל במשך 2 עד 3 דקות עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
גיגי
4
מוסיפים את אבקת קארי, עלי קארי, זרעי חרדל, זרעי שומר, כורכום, זעפרן ומערבבים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
עלי קאריעלי קארי
אבקת קאריאבקת קארי
זרעי שומרזרעי שומר
כורכוםכורכום
זעפרןזעפרן
5
יוצקים את מלאי הדגים, חלב קוקוס, עגבניות ומלח כשר. רוטב בישול, חשוף, במשך 15 דקות. להפחית את החום לנמוך ולהוסיף את מיץ סיד וקרם. תתחמם עד שתהיה מוכן להגיש.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מלח כשרמלח כשר
מלאי דגיםמלאי דגים
מיץ לייםמיץ ליים
עגבנייהעגבנייה
קרםקרם
רוטברוטב
6
עבור האורז: לשטוף את האורז עד המים זורמים ואז להשרות במים חמים במשך 10 דקות ולנקז. בסיר גדול של מים רותחים, מלוחים לבשל את האורז במשך 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מסננים את האורז להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
8
לדגים: בסיר שמתאים לסל ספינת הקיטור מניחים את הכוכב אניס, עשב לימון וג ' ינג ' ר וממלאים במים. מביאים מים לרתיחה על חום גבוה. בשורה התחתונה של סל קיטור עם פרוסות תפוז. מתבלים את ההליבוט במלח ופלפל ומסדרים על גבי פרוסות התפוז.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
עשב לימוןעשב לימון
כוכב אניסכוכב אניס
הליבוטהליבוט
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
סירסיר
9
מניחים את הסל על גבי הסיר, לכסות, קיטור במשך 8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מגישים את הליבוט עם האורז ו Sothy בצד.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
אורזאורז

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטיאורז בסמטי1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס משומרחלב קוקוס משומר2(חוֹרֶף)ghee או חמאה מזוקקתghee או חמאה מזוקקת3קארי טרי עלים* (ראה הערה של קוק)קארי טרי עלים* (ראה הערה של קוק)2(חוֹרֶף)אבקת קארי חםאבקת קארי חם1(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים2אינצ ' יםג'ינג'ר טרי, פרוסג'ינג'ר טרי, פרוס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, פרוסשום, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1ירוק צ'ילה, טחוןירוק צ'ילה, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט, לחתוך 6 מנות, עור ועצמות הוסרוהליבוט, לחתוך 6 מנות, עור ועצמות הוסרו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2ביוןדשא לימון, חלק לבן בלבד, קצוץדשא לימון, חלק לבן בלבד, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1(יכול להיות או להרחיק)לתיבול בשרלתיבול בשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס2תפוזים, פרוסיםתפוזים, פרוסים1צביטהזעפרן קורטזעפרן קורט2שאלוט, פרוסשאלוט, פרוס6צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2עגבניות, חתוכות ברבעיםעגבניות, חתוכות ברבעים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.