קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

הליבוט קלוי ברוטב צ'רביל

הליבוט קלוי ברוטב צ'רביל
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? הליבוט קלוי עם רוטב צ'רביל יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 370 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, זרי צ'רביל, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו עוף ברוטב חזרת וצ'רביל, הליבוט קלוי ברוטב שום, ו הליבוט קלוי ברוטב זית ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים מרכיבים במרינדה עד חלקה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
3
יוצקים לתוך קערה, מוסיפים דגים, בעדינות להפוך את המעיל. לשטוף בלנדר ויבש.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
מסדרים פילה על תבנית אפייה מעוטרת ואופים עד שהם מקלקלים מעט כאשר נלחצים בעדינות, החלק האחרון של השקיפות נמוג מהמרכזים שלהם, וקצת נוזל נאסף סביבם, 12 עד 14 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
בינתיים, לעשות רוטב: לשים יין, שאלוט, ומיץ לימון בסיר קטן ולהביא לרתיחה על חום גבוה. מבשלים עד מופחת בחצי, על 4 דקות, ואז לטאטא חמאה, 1 כף. בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שאלותשאלות
חמאהחמאה
רוטברוטב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
6
יוצקים לתוך בלנדר מערבולת בקצרה, ולאחר מכן להוסיף 3/4 כוס chervil ואת הדופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
ChervilChervil
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
יוצקים רוטב לתוך 6 קערות רדודות. למעלה עם דגים, להוסיף מלח לפי הטעם, ומקשטים עם chervil ופרחים.
מרכיבים שתצטרך
ChervilChervil
רוטברוטב
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.