קושימומחה
מוכן ב1 ש, 46 דק.
מנות4
ציון בריאות84
מגזין

הליבוט קרום תפוחי אדמה

הליבוט קרום תפוחי אדמה
הליבוט עם קרום תפוחי אדמה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 409 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם גרידת לימון, תפוחי אדמה מזהב יוקון, פילה הליבוט פסיפיק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 46 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 98%, המנה הזו מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון הליבוט עם קרום תפוחי אדמה, הליבוט קרום שקדים מתובל עם מחית בטטה דלעת, ו הליבוט קרום פיסטוק.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר קטן על אש בינונית שלבו את שמן הזית, השום, הטימין, עלי הדפנה, גרידת הלימון, פתיתי הפלפל האדום הכתוש וזרעי השומר. מביאים לרתיחה ואז לכבות את החום ולתת לו לשבת לפחות 1 שעה. (*טיפ גדול: ניתן לעשות זאת קדימה ולהשתמש בה להרבה דברים שונים.)
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
זרעי שומרזרעי שומר
עלי דפנהעלי דפנה
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בעזרת מנדולינה פורסים תפוח אדמה 1 דק במיוחד, (דק נייר), בסיבובים מוארכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מנדולינהמנדולינה
4
הניחו פיסת נייר קלף על משטח עבודה נקי ויבש. מסדרים 3 פרוסות תפוחי אדמה בקו אנכי חופף ולוחצים אותן יחד בזמן שמניחים אותן על הקלף. חזור על תהליך זה עד שיהיה לך מלבן תפוחי אדמה חופף בגודל 4 על 6 אינץ ' המשכפל קשקשי דגים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
5
מברישים את "קשקשי" תפוחי האדמה בשמן החדור ומפזרים מלח. מתבלים את הליבוט במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן חדורשמן חדור
הליבוטהליבוט
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלחמלח
6
הניחו את פילה הליבוט קרוב יותר לקצה 1 של מלבן תפוחי האדמה מהשני ואז גלגלו את הדג בפרוסות תפוחי האדמה, בעזרת הקלף כדי להקל על הגלגול. לחץ כדי לדחוס באמת לדבוק תפוחי אדמה לדגים.
מרכיבים שתצטרך
פילה הליבוטפילה הליבוט
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
גלולגלול
7
מברישים את החלק החיצוני של תפוחי האדמה בשמן החדור כדי לאטום את תפוחי האדמה וכדי למנוע מתפוחי האדמה להשחים, זה גם יעזור להכין "חבילת דגים"הדוקה ונחמדה. שמרו את הדג במקרר תוך כדי הכנת שאר הפילטים. מקררים את הפילה לפחות 1 שעה לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
שמן חדורשמן חדור
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
1
מוסיפים את שמן הזית המושרה למחבת טפלון גדולה עד שהתחתית מכוסה בנדיבות ומביאים את התבנית לאש בינונית-גבוהה. מתבלים את הדג במלח ומוסיפים למחבת. מבשלים את הדג משני הצדדים במשך 3 עד 4 דקות לעתים קרובות כפית את עודפי השמן על הדג כדי "להדביק" אותו. תפוחי האדמה צריכים להיות חומים זהובים פריכים וטעמים היטב והדג יהיה עסיסי בתוך ה "קשקשים"הפריכים שלו.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים לצלחות הגשה ומגישים.
3
זה יעשה חובב דגים מכל אחד!
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב את הליבוט עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את דר 'הרמן דר' ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה הוא אידיאלי עבור אוכל חריף במיוחד אסייתי פיקנטימטבח, חומציות האור ורעננה הוא כזה שהוא עשוי להיות נהנה בכוחות עצמו.