קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

המבורגר הודו צ'ילי ירוק

המבורגר הודו צ'ילי ירוק
המבורגר הודו צ'ילי ירוק נטול גלוטן, וקמאיות ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 34 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 252 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם צ'ילי מתון, פלפל חלפיניו, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. נסו המבורגרים צ'ילי ירוקים, המבורגר הודו צ'ילי ליים, ו המבורגר הודו ירוק צ'ילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.