קושיקשה
מוכן ב52 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

המבורגרים מזוגגים עם ריבת בצל אדומה

המבורגרים מזוגגים עם ריבת בצל אדומה
המתכון המבורגרים מזוגגים תאנה עם ריבת בצל אדומה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 52 דקות. מנה זו מכילה סביב 42 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 629 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. גשו לסופר וקנו שמן זית, סוכר, ריבת בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. מתכונים דומים: ריבה תאנה Flatbread עם שום קלוי, איך לעשות בשר חזיר מזוגג תאנה לתוך ארוחות רבות, ו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום.

הוראות

1
הכן ריבת בצל: בצל מטוגן בשמן חם במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני-גבוה 10 דקות. להפחית את החום נמוך; מערבבים בסוכר, חומץ, טימין. מכסים ומבשלים 10 דקות או עד בצל הוא רך מאוד. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
טימיןטימין
ריבהריבה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הכן המבורגרים: באח בישול קר מעיל של גריל עם ספריי בישול ירקות, ומניח על גריל. מחממים גריל לחום 350 עד 400 (בינוני-גבוה). בעדינות מערבבים יחד הקרקע עגול הבא 3 מרכיבים. תערובת צורה לתוך 4 (1/2 אינץ ' עבה) קציצות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
קרקע עגולהקרקע עגולה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
קציצות גריל, מכוסות במכסה גריל, 5 דקות בכל צד. למעלה עם שימורים וגבינה; גריל 2 דקות או עד בקר הוא כבר לא ורוד במרכז וגבינה נמס.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
גבינהגבינה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים המבורגרים על לחמניות עם הכמות הרצויה של ריבת בצל אדומה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
גלולגלול
ריבהריבה