קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות83
מגזין

המבורגרים סלמון צרוב במחבת

המבורגרים סלמון צרוב במחבת
פאן - צרוב סלמון המבורגרים דורש סביב 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 79 גרם חלבון, 55 גרם שומן, ובסך הכל של 938 קלוריות. מתכון חינם חלב זה משרת 2 . אם יש לכם בצל, מלח, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 86%, המנה הזו מעולה. נסו חציל צרוב במחבת עם רוטב חלב חמאה, סטייקי טונה צרובים במחבת עם רוטב תרד עגבניות, ו דג לבן צרוב במחבת עם מולים, יורה כרוב ושמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הסלמון, העירית, הפטרוזיליה, המלח והפלפל. עובש לשני קציצות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
סלמוןסלמון
2
מוסיפים את שמן הקנולה למחבת לחום. כאשר השמן מחומם, מניחים את הקציצות לתוך השמן ומבשלים במשך 15 דקות בכל צד. כשהקציצות מזהיבות מוציאים מהתבנית ומניחים על לחמניות חמות בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל, עגבניות, בייקון, מלפפון, ואת החרדל האהוב עליך. תהנה!
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
חרדלחרדל
בייקוןבייקון
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ביירון נילסון כרם שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -36 דולר.
ביירון נילסון כרם שרדונה
ביירון נילסון כרם שרדונה
ביירון 1998 כרם שרדונה נילסון מבטא את האיכות הטבעית העמוקה של הגפנים הישנות של כרם היסטורי זה. ניחוחות בהירים של תפוח טעים זהוב, אגס ודבש מודגשים על ידי רמזים של תבלינים ואגוזי לוז. פרופיל הטעם כולל פירות בשלים מרוכזים, תבלינים ונגיעות פרחוניות עם מרכיב מינרלי אטרקטיבי השוזר ברקע. היין גמיש ומשיי על החיך האמצעי, אך מסיים בנשיקה אופיינית לחומציות טבעית, ומבטיח אריכות ימים והתפתחות חיננית.אלכוהול: 14.2% לפי נפח