קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

המבורגרים של גוואקמולי

המבורגרים של גוואקמולי
בורגרים של גוואקמולי עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנה העיקרית שלך. , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -38 גרם חלבון , 53 גרם שומן ובסך הכל 784 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם רצועות בייקון, גוואקמולי, לחמניות סנדוויץ' ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 54% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: Pollock Guacamole Burgers , Southwest Burgers with Guacamole , and Guacamole Taco Burgers .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בייקון על אש בינונית עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום (הנח בצד ¼ C)סוכר חום (הנח בצד ¼ C)
ציוד שתשתמש בו
עגבניות, הליבות הוסרו ובשר חתוך לקוביותעגבניות, הליבות הוסרו ובשר חתוך לקוביות
2
מוציאים לנייר סופג לניקוז. בינתיים, בקערה קטנה, מערבבים בצל וצ'ילי ירוק; לְהַפְרִישׁ. מעצבים בשר בקר לשמונה קציצות. חצי עליון של קציצות עם תערובת בצל. מכסים בקציצות הנותרות ומהדקים היטב את הקצוות כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה
(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)
ציוד שתשתמש בו
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
3
צולים, מכוסה, על אש בינונית במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160° והמיצים מתבהרים. מעל כל אחד מהם בייקון וגבינה. צולים עוד דקה אחת או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסה עגבניות-צ'יפוטלהסלסה עגבניות-צ'יפוטלה
סוכר חום (הנח בצד ¼ C)סוכר חום (הנח בצד ¼ C)
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
4
מגישים על לחמניות עם גוואקמולי.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
ג'לפנוס כבוש, פרוס או קצוץג'לפנוס כבוש, פרוס או קצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

גוואקמולי עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את פינו נואר בעמק הנהר הרוסי וויליאמס סלים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-110 דולר לבקבוק.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי ניחוחות דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.