קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

הסטייק השוויצרי האהוב עליי

הסטייק השוויצרי האהוב עליי
הסטייק השוויצרי האהוב עליי הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. לכו לחנות ותביאו קטסאפ, בצל, יין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ג'לי יין קינוח עם פירות הדר כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו סטייק שוויצרי קל: סטייק קובייה לבבי, הסטייק האהוב עלינו, ו סטייק בגריל מועדף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.