קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

הפיצה המקסיקנית של מאט

הפיצה המקסיקנית של מאט
הפיצה המקסיקנית של מאט עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 30 גרם חלבון, 48 גרם שומן, ובסך הכל 732 קלוריות. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם טורטיות קמח, עגבניות, גבינת מונטריי ג'ק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 61%. נסו פיצה אלוטה (המכונה פיצה תירס ברחוב מקסיקני), השייק הירוק של מאט, ו סטייק מטוגן עוף של מאט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים טורטיה אחת על צלחת חסינת מיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
שכבה עם מחצית מהפפרוני, העגבניות, הסלסה, הזיתים והגבינה. מיקרוגל, חשף, על גבוה במשך 1 דקה או עד שהגבינה נמסה. למעלה עם חצי חסה. הכינו פיצה שנייה עם שאר המרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
פפרוניפפרוני
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

ניתן לשלב פיצה עם יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. הפוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
פוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה
פוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה
"וינו נוביל די מונטהפולצ' יאנו ויגנה אסינונה משנת 2000 הוא מכרם על גבעה ממערב לעיר. זה ללא ספק מקור עליון של סנג ' יובזה מעולה. כהה יותר, אודם ושחור יותר בטונאליות מהבקבוק הרגיל, חם ובשל בארומה עם פירות יער, וניל וקינמון מלפנים ובמרכז, טעמיו ארוכים וממוקדים. המשכיות הזרימה על פני החיך מרשימה, רמת הצפיפות גבוהה והכוח והאלגנטיות באיזון מצוין. הגמישות מרמזת על מוכנות שיכולה להיות מטעה. היין עדיין ישתה היטב בין 2012 ל-2014."עורך דין יין