קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

הרינג כבוש

הרינג כבוש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הרינג כבוש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 416 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא פלפל, פלפל, חומץ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: הרינג כבוש, סלט סלק כבוש והרינג, ו עקיצות דג מלוח כבוש סקנדינבי.

הוראות

1
משרים את הרינג בחלב לפחות 12 שעות או עד 24 כדי למשוך הרבה מלח עודף.
מרכיבים שתצטרך
הרינגהרינג
חלבחלב
מלחמלח
2
מסננים את הרינג, לשטוף, יבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
הרינגהרינג
3
חותכים את הסנפירים ומפילים את הרינג, משאיר את העור על.
מרכיבים שתצטרך
הרינגהרינג
4
חותכים את הפילה לרוחב לרצועות 2 אינץ'.
5
בסיר, לשלב את המים, סוכר, חומץ, allspice, זרעי חרדל, זרעי קימל, ופלפל. מביאים את התערובת לרתיחה, ערבוב כדי לפזר את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
זרעי חרדלזרעי חרדל
פלפלפלפל
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הסר מן החום לקרר את תערובת כבישה לחלוטין.
7
מסדרים את פילה הרינג, בצל, גזר, שמיר, עלי דפנה, חזרת בצלחת זכוכית או צנצנת מייסון פאנקי.
מרכיבים שתצטרך
פילה הרינגפילה הרינג
חזרתחזרת
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
בצלבצל
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים
8
יוצקים את תערובת כבישה מקורר לתוך הצנצנת כך שכל החומרים מכוסים לחלוטין עם הנוזל. מכסים ומקררים בין לילה או עד 2 ימים לפני ההגשה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.