קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

ווינרס ושעועית

ווינרס ושעועית
ווינרס ושעועית לוקח בערך 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 456 קלוריות , 18 גרם חלבון ו -25 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם שעועית אפויה, רוטב ברביקיו, פרנקפורטי בקר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 52% , המנה הזו טובה. שעועית וויינרס עם בישול איטי , שעועית ויינרס טעימה מהירה ופשוטה , ו- Yammy שעועית מהירה וקלה צ'ילי ויינרס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר מלא במים מרתיחים את הפרנקפורטרים כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
צלופן סגול או פלסטיק - אחד בגודל 15 על 12 אינץ' וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'צלופן סגול או פלסטיק - אחד בגודל 15 על 12 אינץ' וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ציפוי וניל2 כפות ציפוי וניל
2
בסיר אחר מערבבים רוטב ברביקיו, חרדל יבש ושעועית אפויה. מערבבים ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגניתצנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגנית
שעועית אפויהשעועית אפויה
אבקת חרדלאבקת חרדל
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ציפוי וניל2 כפות ציפוי וניל
3
כשהפרנקפורטרים מבושלים, מערבבים אותם עם תערובת הרוטב למשך כ-10 עד 15 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
(שמורת צ'יפוטלס)(שמורת צ'יפוטלס)

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ריזלינג, יין רוזה וגוורצטרמינר הם הבחירות המובילות שלי לנקניקיות. גוורצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית בסגנון ניו יורקי עם חרדל וכרוב כבוש. לכלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמצמצים ופלפלים חריפים, אולי תבחרו בריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schmitt Sohne Relax Riesling. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
רילקס ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירות נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין הזה איזון מושלם פריך מרענן ומשאיר את הפה שלך דומע. יין מושלם למסיבה, או שאפשר ליהנות ממנו עם מגוון מאכלים מפירות ים ועופות ועד אוכל מזרחי וסלטים טריים.