קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

וונטונים עוף באפלו קריספי

וונטונים עוף באפלו קריספי
מתכון פריך באפלו עוף וונטונים יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 40 דקות. זה הר ד ' אובר יש 76 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 20. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 18 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאה, גבינת צ'דר, רוטב חווה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 11%. מתכונים דומים: וונטונים של עוף באפלו, וונטונים עוף פריך, ו סלט עוף עם וונטונים פריכים.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בטיגון עמוק או בסיר גדול ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שלב בקערה עוף, גבינת צ ' דר, רוטב חווה, חמאה ורוטב חם. גורפים כ -1 כף תערובת עוף על מרכז כל עטיפת וונטון; מקפלים וונטון לשניים ולוחצים לאיטום. מסדרים וונטונים על תבנית עם נייר אפייה ומקפיאים למשך 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
רוטב ראנץרוטב ראנץ
רוטב חריףרוטב חריף
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
מטגנים בשמן שחומם מראש עד להזהבה, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.